Administratie

Inzicht, Overzicht & Stabiliteit

Meer tijd voor je onderneming

Financiële Coaching

Beter inzicht krijgen én te houden in de financiële mogelijkheden en situatie

Administratie

Wij maken het je graag zo makkelijk mogelijk, 

Schulden

Ook als jou schuldenlast te hoog is opgelopen staan we voor je klaar.

Administratie voor  zzp’ers

Zelfstandig ondernemen is onlosmakelijk verbonden met het bijhouden van de administratie en het tijdig indienen van de belastingaangifte. Als Zzp’er is dit zelfs verplicht. Het op correcte wijze opstellen, versturen en bewaren van je facturen is hier een belangrijk onderdeel van. Deze facturen moeten zelfs aan een aantal eisen kunnen voldoen.

Zo kan de Belastingdienst een efficiënte controle uitvoeren en hou jij de administratie van je onderneming overzichtelijk. Want, als zzp’er moet je facturen niet alleen tijdig naar de klant versturen, je moet ook bijhouden of deze zijn voldaan binnen de aangegeven termijn. De administratie neemt dus behoorlijk wat tijd in beslag.

Deze kostbare tijd investeer je als ondernemer namelijk liever in belangrijke zaken. Toch is het op een correct manier bijhouden van de administratie van cruciaal belang voor het succes van jouw onderneming. Binnen ons administratiekantoor bieden we je dan ook graag een maatwerk oplossing. Zo kun jij je bezighouden met werkzaamheden die er echt toe doen.

Wat doet Novum Initium?

Geeft Inzicht

Doordat we jou omzet en kosten in kaart brengen geeft dit inzicht in jou financieel situatie en mogelijkheden.

Geeft Overzicht

Met het gekregen inzicht van je financiële situatie kunnen we de financiële stand van zaken overzichtelijk maken en doelen stellen.

Geeft Stabiliteit

Samen gaan we werken aan de gestelde doelen en zo creëren we stabiliteit in je financiële situatie.

De voordelen voor jou als ondernemer.

Het laten automatiseren van je administratie geeft je als zelfstandig ondernemer behoorlijk wat voordelen. Zo kun je de tijd die je anders kwijt was aan het verwerken van je facturen nu besteden aan je dienstverlening en klanten.

Je houdt dus meer tijd over de werkzaamheden te kunnen verrichten waar je goed in bent. Daarnaast ben verzekerd van een prima overzicht en weet je precies welke diensten of producten binnen jouw onderneming wel of juist niet succesvol zijn.

Hoe werkt het eigenlijk?

Binnen ons administratiekantoor maken we het je graag zo makkelijk mogelijk. Juist daarom werken we met software in de cloud. Dat houdt in dat we werken met geautomatiseerde software zoals bijvoorbeeld Exact Online, Trifact365 en WeFact. Maar, ook als jouw organisatie beter draait op andere software gaan we daar graag voor je naar op zoek.

Zo vinden we altijd een maatwerk oplossing waarmee je jouw administratie volledig kunt automatiseren. Dit bespaart je niet alleen veel kostbare tijd, maar je werkt ook nog eens een stuk overzichtelijker en meer efficiënt. Onze specialisten richten de omgeving zo in dat deze naadloos aansluit bij de behoeften van jouw onderneming.

Hoe werkt het?

Kennis maken

Neem contact op met Novum Initium en plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek in.

Wij gaan samen met jou kijken of Novum Initium je kan ondersteunen bij je administratie.

i

Plan maken

In het begin van het traject wordt er plan gemaakt voor de ondersteuning die je nodig hebt. 

Dit plan is de basis van het traject en bepaalt de doelen jij wilt behalen.

Doelen behalen

We gaan samen werken om jou persoonlijke doelen die je hebt gesteld te behalen.

Dit zijn jou persoonlijke en financiële doelen, om jou weer stabiliteit te geven.

Vragen?

4 + 11 =

WhatsApp bericht sturen
Share This